2012年5月18日星期五

LOVER - MICHAEL JACKSON

我在他身上学到很多。
他是全世界最棒的人。
他没有漂白,他只是得了白癜风。
他没有恋童癖,他只是被人诬告,还好上帝还他清白。

那一切谣言,都是记者的谎言,说久了,结果大家都信了。



他活着的时候说过:I have said many times, is not afraid to say ... if innocence is no longer in this world ...someone told the world's children died, I immediately jumped to, I will die I will die ...
我说过很多次,也不怕再说……如果这世界童真不再……有人

告诉我孩子都死去了,我就立刻跳楼,我会死,我会死的……








I will always love you, you are my role model

没有评论:

发表评论

Search At Here :)

Follow Me :)